L’agradable costum de fer el bon dia a tothom

Quan vaig fer el curs de directors l’any 2012 vam fer una entrevista a una direcció que consideréssim de referència. Jo vaig tenir la sort de fer-la amb en Santi Llorens, director de l’INS Celestí Bellera de Granollers. Entre totes les coses que vaig aprendre, una d’elles va ser veure com feia el bon dia a tot l’alumnat i professorat de l’institut cada matí. Em va agradar tant que vaig pensar que ho faria si un dia era director. Ara fa tres anys que ho faig i no puc estar més satisfet. Rebre a tothom amb un somriure i compartir neguits, dubtes, vivències,… sempre ajuda a començar bé el dia. Us adjunto un petit time-lapsed on es poden veure cinc minuts en uns segons.

 

Deixa un comentari

